اعلام زمان نتایج مزایده دوم خودروهای خارجی

سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام کرد: مزایده فوق‌العاده شماره ۵۶۶ خودروهای خارجی امروز رمزگشایی و برندگان معرفی خواهند شد.

به گزارش صدای بورس، مزایده فوق‌العاده شماره ۵۶۶ خودروهای خارجی عصر امروز سه‌شنبه سوم آبان‌ماه ۱۴۰۱ رمزگشایی و برندگان معرفی خواهند شد.

این مزایده فوق‌العاده در پی دستور قضایی شعبه ۱۵ دادسرای عمومی و انقلاب تهران برای فروش یک هزار و ۴۰ دستگاه خودروی سواری خارجی رسوبی در انبارهای مختلف گمرکات، بنادر و اموال تملیکی در تعدادی از استان‌ها و در ادامه مزایده فوق‌العاده شماره ۵۶۵ برگزار می‌شود.

با نظارت مستقیم دستگاه‌های نظارتی و قضایی ۹۶۳ دستگاه توسط متقاضیان به ارزش تقریبی سه هزار میلیارد تومان خریداری شد و ۷۶ دستگاه باقیمانده که پیشنهاد قیمت نداشته و یا اینکه اسناد آن‌ها دارای مغایرت‌های فنی بودند در این مزایده برای فروش قرار داده شده‌اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ،پیشنهادهای متقاضیان مزایده فوق‌العاده ۵۶۶ برای خودروهای ارائه شده، روز سه‌شنبه سوم آبان‌ماه ۱۴۰۱ در مراسمی با حضور نمایندگان دستگاه‌های نظارتی و قضایی، در سالن جلسات سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی رمزگشایی و اسامی برندگان از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) و تارنمای سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی به اطلاع مردم رسانده می‌شود.

کد خبر 461494

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • خبر مهم رئیس کل بانک مرکزی درباره وام ازدواج

    خبر مهم رئیس کل بانک مرکزی درباره وام ازدواج

    رئیس کل بانک مرکزی بر لزوم همراهی بانک‌ها با مردم و تسهیل شرایط پرداخت تسهیلات خرد تاکید و اضافه کرد: در بحث پرداخت وام ازدواج اعلام کرده‌ایم که بانک‌ها باید با یک ضامن پرداخت کنند.

  • جزییات مرحله دوم مزایده خودروهای خارجی

    جزییات مرحله دوم مزایده خودروهای خارجی

    براساس اعلام سازمان اموال تملیکی مجموع ۷۶ خودرو خارجی که در مزایده دوم این سازمان قرار گرفته بودند و ارزش کارشناسی آنها ۳۰۱ میلیارد تومان تعیین شده بود، با احتساب مالیات ارزش افزوده، ۴۲۸ میلیارد تومان به فروش رسیدند.

  • چرا ۲۷ پورشه‌ از مزایده خارج شدند؟

    چرا ۲۷ پورشه‌ از مزایده خارج شدند؟

    معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان اموال تملیکی با اشاره به خروج ۵۸ خودرو به دلیل مغایرت در اطلاعات از مزایده خودروهای رسوبی اعلام کرد که با بازدید از این خودروها و رفع مغایرت‌ها در دور جدید مزایده، تکلیف این خودروها نیز تعیین می‌شود.

  • قیمت خودرو چهارشنبه ۴ آبان / توقف افزایش قیمت یا سکته موقتی؟

    قیمت خودرو چهارشنبه ۴ آبان / توقف افزایش قیمت یا سکته موقتی؟

    با گذشت چندین از ابلاغ قانون آزادسازی واردات خودرو، همچنان خبری از ورود خودروی‌های وارداتی که قرار بود تا پاییز به کشور برسند نیست. هر چند دیروز برخی منابع اسامی شرکت‌های واردکننده خودرو را اعلام کردند اما همچنان کارشناسان نسبت به تاثیر آن در بازار خودرو، تردید دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =